איך לגדל חתול ? כל הטיפים וההמלצות!

החלטתם לגדל חתול? אז ראשית כל, מגיע לכם ברכה גדולה על בחירתכם לגדל חתול. ועכשיו, אתם עומדים לגלות את כל הדברים הנחוצים והמומלצים לצורך גידול חתול, שכבר הפך לבן בית.

אז, איזה אוכל לבחור לחתול? על מה חשוב לשים לב? איזה בדיקות עובר החתול? ואיך נכון לגדל חתול באופן כללי? במיוחד בשבילכם, ריכזנו את כל התשובות לשאלות החשובות אשר נוגעות בתהליך גידול החתול בדרך הבריאה והנכונה.

גידול חתול בריא ומאושר

גידול חתול מתחיל מאהבה. כמו שכל חיה אחרת זקוקה לאהבה תמידית, ובן האדם עימו אתם חיים תחת קורת גג אחת – כן, החתול שלכם זקוק לאהבה בלעדית ואינסופית. ואילו, אתם או אחד מבני הבית לא יאהב את החתול, החתול ירגיש בכך בהחלט. לכן, אהבת החתול הינו הצעד החשוב והמשמעותי בכל בית, ומומלץ לא לשכוח להעניק לחתול שלכם את האהבה הדרושה.

מעבר לכך שאתם תעניקו לחתולכם אהבה ענקית, החתול יחזיר לכם את האהבה פי כמה רמות יותר. מחקרים אף מצביעים אודות שיפור מצבי בריאות אצל ילדים ומבוגרים אשר בוחרים לגדל חתול. החתול אפילו לא יהווה עבורכם עול מיותר. שכן, בניגוד לכלב, החתול אינו מצריך יציאה יומית לביצוע הצרכים, וניתן להיעזר בארגז חול בכל בית.

בדיקות לחתולים אצל הווטרינר

מדי תקופה החתול שלכם יצטרך לבקר אצל הווטרינר, ולקבל חיסונים בסיסיים, הניתנים לכל חתול, ולוודא כי החתול שלכם בריא ושלם, ואינו חווה בעיה גופנית שעלולה להתפתח למחלה מחמירה.

ולמרות, שישנם אנשים שחוששים לסרס את החתול שלהם, ומפחדים להכניסו לניתוח. חשוב להבין כי הניתוח הנ”ל משפר באופן משמעותי את איכות החיים של החתול. וכי, בסופו של דבר המטרה שלכם היא לגדל חתול בריא. ולכן, מומלץ לסרס את החתול או לעקר את החתולה. ובכך, למנוע מהם לפתח מחלות עתידיות.

מזון חתולים

תהליך גידול חתול בריא, טומן בתוכו את המעקב אחר האכילה של החתול. בכדי לשמור על חתול בריא, מומלץ לוודא כי חתולכם ניזון נכון. וכי, האוכל של החתול מותאם לקיבתו. שכן, חתול אשר יסבול מתזונה לקויה, עלול לסבול משלשולים תכופים, בעיות בעור, נשירת שיער. וכן, לפתח מחלות שונות אשר ישפיעו על איכות חייו של החתול.

אם יש לכם ספק כלשהוא בסוג האוכל, המתאים לחתול. או, שאתם עדים לבעיות מתפתחות אצל החתול – מומלץ לבדוק מול הווטרינר, איזה אוכל יתאים לחתול שלכם.

המלצה חשובה! לחתולים בעלי אנרגיה פחותה/מעוקרים מסורסים   – עדיף לקנות מזון חתולים דיאטטי, בכדי למנוע את עלייתו של החתול במשקל, מה שיכול לפגוע בבריאותו של החתול.

מדוע חשוב להבריש את הפרווה של החתול?

קרה לכם, ששכחתם להסתרק במשך תקופה ארוכה? כנראה שלאחר התקופה הזאת, גיליתם קשרים מסובכים בשיער, וגרמתם לנזק בלתי הפיך לשערכם ולפגיעה משמעותית. בדומה לשיער בני האדם, הפרווה של החתול, גם היא זקוקה לטיפול תמידי בכדי למנוע התדרדרות מאסיבית בפרווה של החתול.

גידול חתול בדרך הנכונה, מצריך סירוק הפרווה של החתול, לפחות אחת ליום. חתולים נחשבים לחיות נקיות ביותר, וזאת משום שהם עסוקים ללקק את הפרווה במהלך מרבית שעות היום, מה שגורם להצטברות שיערות החתול בקיבתם. הברשת הפרווה של החתול, תמנע מכמויות שיער מרובות להגיע לקיבתו של החתול.

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ