איך לבחור חול לחתולים?

החתולים בשונה מהכלבים, עושים את הצרכים בבית. ולכן, חייבים להסתייע בארגז חול לחתולים, כדי להימנע מעשיית צרכים במקומות שונים בבית.

חול לחתולים הינו חול מיוחד, המיועד לדמות עבור החתול את החול המצוי בסביבה הפתוחה. קיימים סוגים שונים של חול לחתולים, ולכל אחד מהסוגים הללו יש את היתרונות הייחודיים לו. אז, אם תהיתם איזה סוג של חול לחתולים מתאים לכם – במיוחד עבורכם אספנו את המידע הנחוץ, שצריך לדעת בעת בחירת חול החתולים.

סוגים שונים של חול לחתולים

חול חתולים מתגבש או שאולי חול שאינו מתגבש? ומה בכלל ההבדל ביניהם?

ובכן, תהליך הבחירה של סוג חול החתולים, המתאים ביותר עבורכם, נחשב לבחירה מורכבת. בעוד, שרבים מהאנשים נוטים לבחור בחול מתגבש, הנחשב לבחירה הנפוצה. עם זאת, עדיין רבים מהלקוחות נוהגים לבחור בחול החתולים שאינו מתגבש. כיום, ניתן לאתר מספר סוגים שונים של חול לחתולים, המגיעים במחירים ובמותגים משתנים.

חול חתולים רגיל

חול רגיל לחלוטין, ומומלץ שלא לשים אותו בתוך הבית. שכן, עלול החול הרגיל לעוף ולהתנוסס לכל עבר. ובכך, ליצור בביתכם לכלוך וחול פזור בכל פינה.

חול חתולים מתגבש

בדיוק כפי שהוא נשמע, חול החתולים הנ”ל מתגבש סביב הצרכים של החתול. ובדרך המיועדת, אתם לא תצטרכו להחליף כל פעם את חול החתולים במלואו, אלא, להוציא רק את צרכיו ואת החול המתגבש מסביבם. כך, שאתם תוכלו להישאר עם מרבית החול בכל יום, במקום לרוקן את כולו, ולשמור על חול נקי וריחני. בשיטה הזו, אתם תצטרכו להוסיף כל פעם כמות מעטה של חול לארגז המצרכים עד המפלס התקין.

חול חתולים סופג – לא מתגבש

חול סופג כשמו, סופג את הצרכים של החתולים. החול הלא מתגבש מסיר את כלל ריחות השתן של החתול. וזאת משום, שלחול החתולים הלא מתגבש ישנה יכולת ספיגה מרובה של כמויות שתן. אך, ככל שהחול יהיה רווי יותר, השתן עלול להישאר בתחתית ארגז החול, וקשה יהיה להפריד בין החול הנקי למלוכלך. לכן, אתם תצטרכו להחליפו במלואו אחת לכמה ימים. לעיתים קרובות, חול החתולים הלא מתגבש מגיע במחיר עלות פחות מהחול המתגבש, וזאת אחת הסיבות שישנה אוכלוסייה רחבה, אשר מעדיפה לבחור את החול הנ”ל. ואילו אנשים אחרים משתמשים בחול הסופג רק מכיוון שהחתול שלהם יעדיף את החול הלא מתגבש על פני החול המתגבש.

איזה חול יתאים לחתול שלי?

רבים מהאנשים חושבים שישנה נוסחה, הגורסת את סוג החול המתאים לסוג החתול. אך, אין כך המצב. ובעצם, אין תשובה חד משמעית אשר מצביעה על חול מועדף. בזמן שרבים מהחתולים יעדיפו את החול המתגבש, מכיוון שיהיה להם קל יותר לדחוק את החול המלוכלך לצד, חתולים אחרים יעדיפו חול לא מתגבש.

מומלץ לבחור את חול החתולים שהחתול שלכם יעדיף. ובכך, להימנע מעשיית צרכים לא מבוקרת של החתול בחלקי הבית האחרים.

חול לחתולים לניקוי נוח של ארגז חול החתולים

משפחת החתולים נחשבים לבעלי חיים נקיים, ואפילו כאשר הם מבקרים בארגז חול החתולים למען עשיית הצרכים, נדרשים החתולים בסיום התהליך לכסות את צרכיהם, מטיב טבעם.

חול לחתולים מתגבש, שהינו מתגבש בעת פגישתו עם נוזלי החתול והופך לגוש. בדרך הזאת, יהיה לכם יותר קל להוציא את החתיכות המתגבשות בכל פעם, ורק להוסיף מעט חול עד למכסת החול המומלצת בארגז הצרכים. וכך, אתם תמנעו מלהחליף את כל החול במלואו בכל עת. אלא, אתם תוכלו רק להוציא את חלקי החול המזוהם ולהוסיף חול חדש וריחני.

קיימים מגוון סוגים שונים של חול מתגבש לחתולים. חול אשר מגיע ברמות התגבשות שונות ובריחות שונים, והבחירה הינה בידכם ובידי בן הבית שלכם – החתול.

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ