איך לשמור על הפרווה של הכלב שלך זוהרת ובריאה כל השנה

אין דבר יותר משמח מלראות את הכלב שלך מקבל את תשומת הלב שמגיעה לו, במיוחד כשזה מגיע לפרווה שלו. פרווה בריאה וזוהרת היא לא רק סימן לבריאות כללית טובה, אלא גם משהו שמראה עד כמה אתה דואג לחבר הכי טוב שלך. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך לשמור על הפרווה של הכלב שלך במצב מושלם כל השנה.

1. סירוק יומיומי

הסוד לפרווה מבריקה ובריאה מתחיל בסירוק יומיומי. סירוק מסייע במניעת נשירה, מסיר שיער מת ומסייע בהפצת השמנים הטבעיים על פני הפרווה. סירוק יומיומי גם מסייע במניעת קשרים ופקקים בשיער, במיוחד אצל כלבים עם פרווה ארוכה או מתולתלת.

  • קמון מסרק פרמינטור להסרת שיער מידה b350 CAMON -S

    99.00
  • מברשת גומי להברשה והסרת פרווה קצרה – חברת HS

    29.00
  • מברשת סליקר עם סיליקון לכלב וחתול כמון B580b

    49.90
  • כפפת סירוק לכלב/חתול

    39.00

2. רחצה נכונה

אמנם כדאי לרחוץ את הכלב שלך רק פעם בחודש-חודשיים כדי לא לפגוע בשמנים הטבעיים של העור, אבל כשכבר עושים את זה, חשוב להשתמש בשמפו עדין ומותאם לכלבים. רחצה נכונה יכולה לעזור בהסרת לכלוך ושמנים עודפים, ולשמור על הפרווה נקייה וריחנית. היכנסו למחלקת הטיפוח ותוכלו להבין מה המוצר המתאים עבורכם.

3. תזונה מאוזנת

תזונה בריאה ומאוזנת היא חלק חשוב במניעת נשירה ושמירה על פרווה מבריקה. ודא שהמזון של הכלב שלך עשיר בחלבונים, ויטמינים, וחומצות שומן חיוניות כמו אומגה 3 ואומגה 6. מזון איכותי יכול לשפר את הברק והבריאות של הפרווה.

לכל סוגי המזונות המעולים שלנו לכלבים לחצו פה

4. תוספי תזונה

במקרים מסוימים, הכלב שלך עשוי להזדקק לתוספי תזונה נוספים כדי לשמור על פרווה בריאה. תוספי אומגה 3 יכולים לסייע בשמירה על עור בריא ופרווה מבריקה.

אנו ממליצים במיוחד על שמן הסלמון של בריליאנט! 

 

5. טיפול נגד פרעושים וקרציות

פרעושים וקרציות יכולים לגרום לנשירה ולהשפיע על בריאות הפרווה של הכלב שלך. השתמש בטיפולים מונעים כדי להבטיח שהפרווה תישאר בריאה ונקייה.

אמפולות Frontline מספקות הגנה יעילה ובטוחה נגד פרעושים וקרציות, ומשפרות את הבריאות הכללית של הפרווה.

 

על ידי הקפדה על הטיפים האלו ושימוש במוצרים המומלצים, תוכל לשמור על פרוות הכלב שלך זוהרת ובריאה כל השנה. לפרטים נוספים על המוצרים, בקר באתר Jaango.co.il ותן לכלב שלך את הטיפול הכי טוב שמגיע לו!

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ