כל מה שצריך לדעת על חינוך גור לצרכים

איזה כיף, שיש בבית גור קטן וחמוד, אשר מקפץ בכל מקום ומפזר שימחה ואושר עילאי בכל רחבי הבית! אבל רגע… מה זה הריח הזה? והשלוליות הפזורות בכל מקום בביתכם הקט – מה עושים עם העובדה שהגור הקטן שלכם אינו יודע לעשות את הצרכים במקום המיועד? אם אתם מעוניינים לחנך את הגור שלכם כיצד לעשות את הצרכים במקום המתאים לביתכם, הרי שהכתבה הזאת מיועדת עבורכם…

גדר גורים בשילוב פדים לכלבים – הפתרון המשתלם ביותר לעשיית צרכים בזמן הנכון!

בעלי חיים מכל המינים והגזעיים, ובמיוחד הכלבים – אינם עושים צרכים במקום בו הם ישנים ואוכלים בו – ועל כן, בתחילת דרכו של הגור הקטן והמתוק שלנו, אנחנו נמקם אותו באזור מצומצם בביתנו – על ידי גדר גורים. התהליך הנ”ל מצריך סבלנות רבה – בה אנחנו מלמדים את הגור להתאפק לעשיית צרכיו. גורים אינם מסוגלים להתאפק זמן רב ולכן, אנחנו נשים לגור שלנו את הפד עליו הוא יהיה רשאי לבצע את צרכיו בעת הצורך. תוך זמן מועט – אנחנו נבחין כי הכלב מצליח להתאפק ולהימנע מעשיית הצרכים, וכי הפד נשאר יבש.

בתחילת הדרך צריך לאפשר לגור הכלבים, לבצע את צרכיו על גבי הפד – תוך כדי מיקום הפד במרחק ממקום השינה והאוכל. ברגע שגור הכלבים מבין כי עליו לעשות את צרכיו על גבי הפדים המיועדים לכך – מכאן נוצרת ההבנה אצל גור הכלבים כי את הצרכים עושים במקום המיועד לכך.

עם הזמן גור הכלבים ילמד להתאפק ולהחזיק את צרכיו, ובשלב זה יהיה ניתן להזיז את משטח הפדים לחלוטין מתחומי גדר הגורים.

מתי גורים עושים צרכים ואיך נדע לזהות זאת?

לגורי הכלבים עד גיל 3 חודשים מאוד קשה להתאפק  ולהחזיק את צרכיהם, בעיקר אם מדובר בשעות הבוקר המוקדמות, בהן הגור מתעורר ורוצה לרוקן את צרכיו, או לאחר שתייה ואכילה. במיוחד לאחר משחק ארוך ואנרגטי, בו גור הכלבים מוציא את כל האנרגיה האפשרית.

אם הגור שלכם לאחר אינטראקציה עם בעליו, פתאום מחפש משטח צדדי – הרי שזהו סימן מובהק לכך שגור הכלבים מחפש אחר מקום להטיל את צרכיו ולכן, מומלץ להוציאו מחוץ לחלל הבית או להשתמש בפדים סופגים המיועדים לגורי הכלבים.

כמה פעמים ביום להוציא את הגור?

אם כלב בוגר זקוק ליציאה של 2-3 פעמים ביום, הרי שגור כלבים יזדקק ליציאה של 4-5 פעמים (בוקר, ביניים, צוהריים, ביניים, ערב, לילה).  ככל שנרבה לטייל עם גור הכלבים שלנו, ולהוציא ממנו את האנרגיה המיטבית על ידי ריצה ומשחק – כך ילמד הגור לזהות כי את צרכיו עושים מחוץ לחלל הבית. אם גור הכלבים שלכם עבר את גיל 4-5 חודשים ועדיין ממשיך להשתין על הפדים בביתו – אל תכעסו עליו , ופשוט הרבו לבצע עימו את הפעולות הדרושות ללימוד וחינוך מתאים של עשיית הצרכים מחוץ לבית.

לוח זמנים עקבי ומדויק בכל יום ביומו, יעזור לגור הכלבים שלכם ללמוד להתאפק את טווח השעות הרצוי – ולהטיל את הצרכים רק ביציאה מהבית.

האם לאפשר לגור הכלבים לבצע את צרכיו גם בבית?

בראשית הדרך ניתן לאפשר לגור הכלבים לבצע את הצרכים על גבי הפדים המיועדים לגורי הכלבים, ואף מומלץ להתקין תוחם או גדר מיוחדת לגורים, אשר תעזור לגור שלנו ללמוד להתאפק לצרכיו.

חשוב לזכור כי לא כל הגורים לומדים באופן מהיר ושיטתי, ישנם גורים אשר לוקח להם זמן רב יותר ללמוד להטיל את צרכיהם מחוץ לחלל ביתם – היעזרו בסבלנות לשם הצלחת המטרה.

בשום אופן אל תכעסו ואל תכו את גור הכלבים אם הוא ביצע את צרכיו בשטח הבית – הרבו לצאת עימו לטיולים ארוכים, בהם גור הכלבים יוציא את המרץ הנאגר, ולאחר פעילות גופנית רבה – יטיל את צרכיו, ויחזור מרוקן לביתו. בכל מקרה של חשש, פזרו פד סופג לצידו של החדר, כדי להימנע משלוליות מיותרות.

 

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ