תזונה נכונה לכלבים מבוגרים

לרובנו קשה לקבל את העובדה כי הכלב שלנו כבר מזמן לא תינוק ואינו מתבגר, גם הכלבים בדומה לאנשים – מתבגרים עם הזמן, וכבר אינם חדורי אנרגיות ומרץ לריצות פתאומיות אל עבר קערת האוכל שלהם. גם הכלבים שלנו עוברים שינויים גופניים – ולנו כבעלים שלהם מוטלת החובה לדאוג לבריאות של הכלב המבוגר שלנו.

אז איך נדע לבחור את המזון המומלץ ביותר לכלב המבוגר שלנו? איזה אוכל מתאים לכלב מבוגר? על השאלה החשובה הזאת נמסור לכם את המידע בכתבה המצורפת…

איך נדע איזה מזון לבחור לכלב המבוגר?

  • אם עד עכשיו, הכלב שלכם היה אוכל מכל טוב, ונהגתם לפנק אותו בחטיפים טעימים – אז דעו לכם, שמעתה ואילך מומלץ ביותר לשים לב לאוכל של הכלב המבוגר. וכל זאת בכדי לשמור על תפקודו הבריא לאורך תקופה ארוכה.
  • חשוב ביותר שהאוכל החדש של הכלב יכיל כמות ויטמינים ומינרלים גבוהה מהרגיל. האוכל המומלץ ביותר לכלבים מבוגרים – מכיל חומרים בריאים ומסייעים למערכת העיכול של הכלב המבוגר.
  • אתם צריכים להבין כי הבחירה באוכל הבריא ביותר לכלב המבוגר שלכם, זאת בחירה חיונית עבור המשך חייו – אל תחששו שלא “לפנק” את הכלב המבוגר עם ממתקים וחטיפים שהוא אוהב, ככל שתשמרו על בריאות הכלב המבוגר – כך גם יאריכו ימי הכלב.
  • כלבים מבוגרים צורכים מזון בכמויות מועטות יותר מהכלבים הצעירים – חשוב לשים לב לשינויים גדולים במשקל הגוף של הכלב. לכלבים מבוגרים קשה לפעמים להתמודד עם מזון הקשיח ולכן, מומלץ לקנות לכלבים המבוגרים מזון רטוב בכדי לעכל על מערכת העיכול של הכלב.
  • ישנם סוגים של כלבים מבוגרים עבורם האוכל היבש יהיה המרכיב המושלם ביותר לארוחה היומית. האוכל היבש לכלבים מבוגרים מכיל פחות שומן, מה שייסע לכלב המבוגר שלכם להימנע מעליה במשקל גופו.
  • מומלץ לבדוק כי האוכל לכלבים מבוגרים מכיל גלוקוזמין – תוספת מינרל למזון המומלץ של הכלבים המבוגרים. הגלוקוזמין מסייע לחיזוקם ושמירתם של הפרקים והסחוסים של הכלב וכן, מונע דלקות פרקים בגיל השלישי של הכלבים המבוגרים.
  • בדקו על גבי אריזת המזון לכלב המבוגר, כי הינה מכילה את החומצות החיוניות לגוף הכלב – אומגה 3 ואומגה 6, אשר תורמות לטיפול העור והפרווה של הכלב.

איך לזהות תהליך התבגרות אצל הכלב

תהליך ההתבגרות ומעבר לזקנה אצל כל הכלבים הוא שונה – תלוי בגזע הכלב. ככלל, כלב מעל גיל 7 נחשב למבוגר, כאשר הפרמטר החשוב ביותר הינו גודלו של הכלב, כלבים גדולים נוטים להזדקן במהירות רבה יותר לעומת הכלבים הקטנים – אך אין לדעת זאת בוודאות ועל כן, אם אתם מזהים העטה בפעילות האנרגטית של הכלב שלכם, ועם הכלב עבר את גיל 6 – ניתן להסיק כי הכלב בדרכו למעבר לגיל השלישי. אם אתם מטילים ספק כלשהוא ניתן לפנות לווטרינר אזורי, אשר ייסע לכם לקבוע אילו הכלב מתקדם לבגרותו המופלגת.

מזון איכותי לכלבים מבוגרים מאריך ימים!

בדומה לבני האדם, גם בריאותו של הכלב המבוגר שלכם תיפגע עם חלוף הזמן ולכן, חשוב ומומלץ ביותר לאזן את הכלב המבוגר עם מזון מותאם לכלבים מבוגרים. האוכל המיועד לכלבים המבוגרים יסייע לכלב שלכם להרגשה בריאה ונינוחה של גופו המופלג – על ידי מזון בריא לכלב המבוגר אתם תשמרו על חייו, ותסבו לו אושר גדול לימים רבים במהלך גילו השלישי.

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ