דוג דה בורדו
Dogue de Bordeaux

משקל ממוצע

40-70 ק"ג

גובהה ממוצע

58-68 ס"מ

רקע הגזע

מסטיף צרפתי, הנודע בשם – הכלב של בורדו (Dogue de Bordeaux), הוא כלב בית גדול שמוצאו ככל הנראה במחוז בורדו, אשר בדרום מערב צרפת ומכאן שמו. פרוותם קצרה וצפופה, בצבע חום-אדמדם. הדוג דה בורדו הוצג לראשונה כגזע רשמי, בתערוכת כלבים גדולה שנערכה ב-1863, בצרפת. הגזע שימש את האצולה הצרפתית, בעיקר למטרות שמירה והגנה על רכוש ובקר.

תכונות אופי

כלבי הדוג דה בורדו, רגועים ושלווים. אופיים נוח והם בעלי ביטחון עצמי גבוה, כיאה לכלבים בגודלם וחוזקם. הם אינם תוקפנים, אולם מצטיינים במלאכת שמירה והגנה על טריטוריה. המסטיף הצרפתי נאמן מאוד לבעליו ויכול להסתדר נהדר עם ילדים. לעיתים, הם עלולים להיות עצלנים ולהימנע מפעילות גופנית מאומצת.

אילוף

מכיוון שמדובר בגזע גדול, כבד ואגרסיבי, אילוף כלבי הדוג דה בורדו הוא צעד חשוב וכמעט הכרחי. למרות אופיו הנוח, דוג דה בורדו שאינו מאולף נכון, יכול להיות כלב שאינו קל לגידול. כמו כל גזע כלבים מאסיבי, גם כלבי הדוג דה בורדו בעלי ביטחון עצמי רב ומשימת האילוף שלהם – אינה פשוטה. עם זאת, בעקבות נאמנותם חסרת הפשרות למגדלם, אילוף נכון יהפוך את הדוג דה בורדו לכלב משפחה נפלא.

מזון מומלץ

בבחירת מזון מומלץ לכלב הדוג דה בורדו נקח בחשבון מספר פרמטרים ובהם נטית הגזע להשמנה, גודלו המרשים של הכלב ועוד. בחירת המזון לדוג דה בורדו תתבסס על תזונה מלאה ומאוזנת שמכילה פחמימות איכותיות ואחוז חלבון מספק עבור גזע מלא שרירים. חשוב לבחור מזון נכון לכלב בכדי לצמצם את הסיכוים למחלות נפוצות אצל הגזע. המזון המומלץ לדוג דה בורדו ע”י ג’אנגו מומלץ מטה, וכמובן שבנוסף למזונות אלו ישנם עוד מגוון רחב של מזון לדוג דה בורדו.

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ