דני ענק
Great Dane

משקל ממוצע

45-90 ק"ג

גובהה ממוצע

71-86 ס"מ

רקע הגזע

דני ענק (הנקרא גם – מסטיף גרמני), הוא גזע כלבים גדול וגבוה במיוחד. על אף שמו, מוצאו של הגזע אינו בדנמרק, אלא בגרמניה ואנגליה. הדני הענק, נחשב לאחד מחמשת הגזעים הרשמיים הגדולים בעולם. הכלב שימש לרוב, למטרות תקיפה וציד חזירי בר. הם גבוהים, שריריים, פרוותם קצרה וצבעיה שונים ומגוונים.

תכונות אופי

הדני הענק, ידידותי מאוד לסביבתו. גודלו העצום ומבנה גופו השרירי, עלולים להטעות. הדנים הם כלבים נבונים, עדינים, חכמים ואחראים. הם מתאימים לגידול ביתי (רצוי בית עם חצר) ומסתדרים נפלא עם זרים וילדים. רוב הזמן הם רגועים, נינוחים וכמעט שאינם נובחים.

אילוף

מכיוון שמדבור בכלב גדול ממדים, רצוי ומומלץ להתחיל לאלף את הדני הענק בגיל צעיר מאוד (עד שלושה חודשים). חשוב מאוד להחדיר בהם משמעת ואילוף בגיל צעיר, לפני שהם מתפתחים להיות כלבי ענק, מאסיביים וחזקים. הם נוחים יחסית לאילוף ונאמנים מאוד לבעלי הבית.

מזון מומלץ

מזון מומלץ לדני ענק ישפיע על תהליך הגדילה של הכלב בהיותו גור וישמור על בריאותו לאורך חייו, על מנת להבטיח שהדני שלכם מקבל את המזון הטוב ביותר עבורו, אנחנו צריכים להכיר את הגזע. מעבר לזה שהוא כלב מדהים הדני הענק סובל מתוחלת חיים נמוכה מהממוצע. הוא מועד לגידולים ורגיש לבעיות קיבה, בעיות לב, פגיעות זנב והיפדיספלסיה – בעיה אורתופדית שעלולה לגרום לו לנכות. ועל כן יש להקפיד ולבדוק אם הכלב רגיש למזון מסוים/מפתח תסימינים כלשהם או סובל ממחלה כלשהי, במידה וכן יש להעיווץ עם ווטרינר על מנת לבחור את המזון הנכון עבורו. אך אם חייו של הכלב בריאים ונכונים ג’אנגו ממליץ על מספר מזונות שיתאימו עבור הדני הענק שלכם.

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ