האסקי סיבירי
siberian husky

משקל ממוצע

19-27 ק"ג

גובהה ממוצע

50-59 ס"מ

רקע הגזע

גזע האסקי שגילו נאמד בכ-3000 שנים מקורו בשבט ציידים סיביריים ליד נהר הקולימה שנמצא במזרח סיביר שברוסיה הציידים נעזרו בו בעיקר בגרירת מזחלות בגלל יכולותיו להסתגל למזגי אוויר קיצוניים. כיום גזע האסקי משמש לתחרויות מזחלות ולחיית מחמד בשל אופיו החברותי ויופיו המרהיב.

תכונות אופי

גזע האסקי סיבירי ידוע באופיו החברותי הם אוהבים ומסורים לבעליהם והם ידועים ביכולות הבנה ואינטליגנציה גבוהה כבר בגילם הצעיר. גורי האסקי מאוד חברותיים ושלווים ולכן מסתדרים מצויין עם ילדים גזע האסקי סיבירי שחיי כחלק מלהקה בעברו ידוע בשיתוף פעולה עם בעליו ומתחבר במהירות למשפחה, להאסקי סיבירי המון תכונות מצוינות כגון : עירנות, אנרגטיות, שקטים ואינם חשדנים כלפי זרים ולכן אינם כלבי שמירה טובים. ההאסקים זקוקים לפעילות גופנית באופן קבוע ובלעדיה עלולים לפתח דיכאון ובעיות התנהגותיות. גזע האסקי סיבירי לוקח המון גנים מהזאבים ועל כן יש לזכור שהם אוהבים לרוץ, לחפור ולצוד. 

אילוף

גזע האסקי ידוע בשל האיטליגנציה וכושר ההבנה הגובה שלו מה שמקל רבות על תהליך האילוף. בתהליך האילוף על הגזע להבין שבעליו הוא מנהיג הלהקה ויש לשמוע בפקודותיו. כדי לתת לגזע ההאסקי פקודות עלייך להיות דומננטי ואסרטיבי  תהליך האילוף צריך להיות עקבי וארוך ועשוי להצריך סבלנות רבה.

מזון מומלץ

בבחירת מזון מומלץ לגזע האסקי סיברי יש לקחת בחשבון את גופו הגדול של הכלב אשר דורש פחמימות וחלבונים מהאיכותיים ביותר, חשוב לקחת גם את פרוותו היפה בחשבון ועל מנת לשמור עלייה מומלץ לבסס את המזון על וויטמינים ומינרלים שמזינים את הפרווה. חשוב לזכור שזהו גזע פעיל מאוד ויש צורך בהוצאת אנרגיה רבה, תהליך בחירת המזון של הסאקי סיבירי חייב להתבסס על מזון מאוזן שיספק את האנרגיה הנחוצה לכלב. 

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ