דלמטי
Dalmatian

משקל ממוצע

27-30 ק"ג

גובהה ממוצע

54-61 ס"מ

רקע הגזע

הדלמטי הוא כלב-בית בינוני, המשמש למטרות ציד. מקורו של הגזע, בחבל הארץ דלמטיה (קרואטיה) ומכאן שמו. פרוותם של הדלמטים קצרה, לבנה וצפופה – עליה מופיעות נקודות שחורות לעיתים אף חומות וזהו סימן ההיכר המרכזי של גזע זה. הגזע הדלמטי, הפך לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה הקולנועית, כאשר בשנת 1961 הוציאה ‘דיסני’ סרט הנפשה מפורסם בשם ” על כלבים וגנבים” , בכיכובם של הכלבים הדלמטים בהמשך יצאו חידושים רבים לסרט זה, (101 כלבים וגנבים” המפורסם שבהם.)

תכונות אופי

הדלמטי הוא כלב משפחה מצוין. הוא ממושמע, נאמן, אינו תוקפני, נוח לאילוף ומסתדר נהדר עם ילדים. אף על פי כן, הדלמטי יועד להיות כלב צייד וככזה – הוא כלב בעל אנרגיות רבות ורצוי מאוד לאפשר לו להוציאן בריצות, טיולים ומשחקים. את גזע הדלמטי לא פשוט לגדל בבית מפני החוסר מודעות שלו כלפי כוחו וגודלו והאנרגיות הרבות שיש לו, אם זאת חינוך נכון תוך הקפדה על טיולים ארוכים וריצות להוצאת אנרגיה יעזרו בגידול כלב הדלמטי בבית.

אילוף

גזע כלבים זה, נוח יחסית לאילוף. מיזגו הרגוע, בנוסף לנאמנות המאפיינת אותו, מאפשרים לנו לאלף את הדלמטי ללא קשיים רבים. חשוב מאוד לאלף את הדלמטים, מכיוון שהם בעלי אנרגיות רבות ויצרים למרדף ולציד. דלמטי שאינו מאולף, הוא כלב שובב ועלול להזיק לסביבתו ולעצמו.

מזון מומלץ

בבחירת מזון מומלץ לכלב הדלמטי נקח בחשבון מספר פרמטרים ובהם האנרגטיות הרבה של הגזע, גורמים אשר יכולים למנוע מחלות ובעיות נפוצות אצל הדלמטי ועוד. הדלמטי הוא כלב פעיל וככלל יש צורך בבחירת מזון מאוזן המכיל חלבונים איכותיים, פחמימות וסיבים תזונתיים. לדלמטי ולשאר כלבי הציד יש נטיה לבעיות פרקים ואגן ובבחירת מזון נכון ישנה היכולת לעזור במניעת בעיות אלו. המזון המומלץ של ג’אנגו מוצג מטה אך יש לקחת בחשבון שעבור כל כלב וכלב ניתן להתאים מזון מסוג שונה בהתאם לצרכיו. 

המוצר נוסף לעגלת הקניות

ג'אנגו מזכיר לך שהמשלוח חינם בקניה מעל 200 ש"ח

ג'אנגו זמין בוואטסאפ